Duyurular

Paylaş

Yurt Yerleşim Sonuçları Duyurusu

Değerli Öğrencilerimiz;

Yurt atamaları açıklanan öğrencilerimize oda anahtar teslimleri; 23.09.2016 Cuma sabah saat 10:00 itibarı yapılmaya başlanacaktır. http://yurtkayit.isikun.edu.tr/ adresine TC kimlik numaranız ile giriş yaparak sonuçları öğrenebilirsiniz.

2016-2017 Akademik yılı itibarı ile belirlenen süre içerisinde çeşitli mazeretlerle  yurt başvurularını yapamayan ve yurt başvurusu yapıp yerleşim atamaları bulunmayan öğrencilerimizin durumları 17.10.2016 tarihi itibarı yurtlarda uygun yer olması durumunda değerlendirmeye alınacaktır.

Yurt atamaları açıklanan ancak mazeretlerinden dolayı yurda yerleşmeyecek öğrencilerimizin bankaya borçlandırılmaması için yurt başvurularını iptal ettiklerine dair yurt@isikun.edu.tr adresine e-mail ile İPTAL başlıklı bildirim yapmaları gerekmektedir.

•    Yurt sonuçlarının açıklanması, yurt yerleşimlerinin başladığı anlamına gelmemektedir.

•    Anahtar tesliminin yapılabilmesi için, yurt ücretleri ile 500 TL yurt depozitosunun yatırılmış olması ve anahtar tesliminde ödeme dekontunuzun Yurtlar Müdürlüğüne teslim edilmesi zorunludur.

•    Dekontunuz ibraz edilmeden anahtar teslimi yapılamamaktadır.

•    Yıllık peşin ve dönemlik ödeme seçeneğini yurt başvurunda seçmiş olan öğrenciler, ödemelerini Akbank ATS sisteminden,  TC Kimlik Numarası ve 7000743 ATS firma kodunu herhangi bir Akbank şubesine ibraz ederek ödeme yapabileceklerdir.

•    Taksitli ödemeler sadece Akbank 601 kodlu kredili Ailem hesabı açtırmış ve  yurt bağlantısını yaptırmış, ilk taksit ödemesini hesabına yatırarak dekontunu ibraz eden öğrenciler için kabul edilecek ve anahtar teslimi bu koşullarda yapılabilecektir.

•    Mesai saatleri dışında yıllık peşin ve dönemlik peşin ödemeler kredi kartı ile Yurtlar Müdürlüğü ofisinden de yapılabilecektir. Kredi kartı ödemelerinde taksit yapılamamaktadır.

Bilgi için Şile Kampüs içerisindeki Akbank Şubesi Telefon No: 0216 710 34 47 \ 34 66 ile görüşülebilir.

İlk kez yurtta kalacak öğrencilerin dikkatine:

Anahtar teslim almaya geldiğinizde bir adet güncel vesikalık resmi Yurtlar Müdürlüğü ofisine teslim etmek üzere getirmenizi rica ederiz.
Yurtlar Müdürlüğü ofisi;
10.09.2016 - 18.09.2016 tarihlerinde Kapalı
19.09.2016 Pazartesi saat 08:30 den itibaren Açık olacaktır.

Başarılı bir dönem geçirmeniz dileklerimizle,
YURTLAR MÜDÜRLÜĞÜ

İlgili Dosyalar