Duyurular

Paylaş

2021 YKS 2. EK KAYIT DUYURUSU

2021 YKS 2. EK KAYIT DUYURU METNİ!

 

Değerli Öğrencilerimiz,

 

2021 YKS 2.EK Kayıtları Üniversitemizde ''E-Devlet''; ''Çevrim-içi'' ve ''Fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.

 

Yaşadığımız Pandemi nedeni, kayıtlarınızın uzaktan Çevrim-içi  sistemler ile tamamlamanız toplumsal riski azaltacaktır.

 

E-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 26-31 Ekim 2021  tarihleri arasında gerçekleşecektir.

E-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.

 

Dileyen öğrencilerimiz kampüslerimize gelerek 28.10.2021 tarihi 12.00 kadar fiziki olarak kayıtlanabilirler. 29 Ekim 2021 tüm gün resmi tatil ve 30-31 Ekim 2021 Cumartesi- Pazar bankaların kapalı olması nedeni Ile kayıt alınmayacaktır.

 

 

E-Devlet üzerinden kayıtlanacak Mali yükümlülüğü olmayan ''tam burslu'' öğrencilerimiz,

 

·E-Devlet sistemine E-Devlet şifreleri ile direk girip Işık Üniversitesi kayıt alanını seçerek ve kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler.

·E-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin  kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge  kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.

·E- Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır.

·Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin YKS  kayıt belgelerini 2021kayit@isikun.edu.tr mail grubuna  tarayarak göndermeleri zorunludur.

 

Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;

-  Lise Diploması aslı (Fotokopisi, aslı görüldükten sonra teslim alınacak, aslı şahsınıza iade edilecektir.)

-  3 fotoğraf (Renkli fotokopi veya polaroid çekim kabul edilememektedir.)

-  TC Kimlik kartı/Nüfus Cüzdanının arkalı önlü fotokopisi

-  Askerlik Durum Belgesi (29 yaşını geçen öğrencilerimiz için)

-  E-Devlet barkodlu kayıt belgesi

      - ÖSYM Sonuç Belgesi, ÖSYM Yerleştirme Belgesi

 

Mali Yükümlülüğü olan (%50-%25 –Ücretli)  Öğrencilerin Kayıtları;

 

E-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce, (tam burslu öğrenciler hariç) , diğer öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.

 

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme yada EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.

 

EFT yada Havale yapmak için ;

 

Alıcı Adı

FMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Şube

İş Bankası İstanbul Şubesi

IBAN

TR57 0006 4000 0011 2990 5630 12

*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

 

Uzaktan  Ödeme sistemlerimiz için;

 

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün E-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.

 

Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda,

·        Tüm kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin YKS  kayıt belgelerini 2021kayit@isikun.edu.tr mail grubuna  tarayarak göndermeleri zorunludur.

 

 

Eğitim Dili İngilizce olan programlarımızda ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu için sınavlarımız 3-4-5 Kasım 2021 tarihleri içerisinde gerçekleşecektir. Detaylar soruların için sflinfo@isikun.edu.tr mail atabilirsiniz.

 

        

ÖNEMLİ HATIRLATMA !!!

Elektronik kayıt işlemini gerçekleştiren öğrencilerimiz, kesin kayıt evraklarını 2021kayit@isikun.edu.tr adreslerine göndermeleri zorunlu olup ayrıca 8-12 Kasım 2021 tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığımızın eğitim gördükleri  Şile/Maslak Kampüslerinde bulunan ofislerine evrakların orijinallerini ulaştırmaları  gerekmektedir.

 

 E-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge  kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.

 

LİSE MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN E-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;

 

28  Ekim 2021  yarım gün (12:00) eğitim görecekleri kampüslere gelerek şahsen kayıt işlemini  gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemi aşağıdaki seçenekler ile  yapabilirsiniz.

 

Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.

 

·        EFT yada Havale yapmak için ;

Alıcı Adı

FMV IŞIK ÜNİVERSİTESİ

Şube

İş Bankası İstanbul Şubesi

IBAN

TR57 0006 4000 0011 2990 5630 12

*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır

 

·        Uzaktan  Ödeme sistemlerimiz için;

 

https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.

 

Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.

 

Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;

·        Lise Diploması aslı (Fotokopisi, aslı görüldükten sonra teslim alınacak, aslı şahsınıza iade edilecektir.)

·        3 fotoğraf (Renkli fotokopi veya polaroid çekim kabul edilememektedir.)

·        TC Kimlik kartı/Nüfus Cüzdanının arkalı önlü fotokopisi

·        Askerlik Durum Belgesi (29 yaşını geçen öğrencilerimiz için)

·        E-Devlet barkodlu kayıt belgesi

      ÖSYM Sonuç Belgesi

 

 

Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.

ÖZETLE,  

KAYIT ADIMLARI;

 

·        Kayıt şekline karar ver; Çevrim-içi mi? -E devlet üzerinden mi? –Fiziki mi?

·        Kayıt evraklarını tara ya da resmini çekip,  2021kayit@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.

·        Tam burslu öğrenci değil isen, Mali yükümlülüğünü yerine getir,

·        Kayıt işlemini tamamla.

İlgili Dosyalar