2023-2024 YILI YAZ ÖĞRETİMİ DERS EKLE-BIRAK&GEÇ KAYIT

2023-2024 YILI YAZ ÖĞRETİMİ DERS EKLE-BIRAK&GEÇ KAYIT

2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI

YAZ ÖĞRETİMİ DÖNEMİ

DERS EKLE-BIRAK VE GEÇ KAYIT HAKKINDA

DUYURU

Değerli Öğrencilerimiz,

Üniversitemiz Ön Lisans, Lisans öğrencileri 2023-2024 Akademik Yılı Yaz Öğretimi Dönemi Ekle-Bırak ve Geç Ders Kayıt  İşlemlerini 8-9 Temmuz 2024 tarihleri arasında e-campus'ten (http://e-campus.isikun.edu.tr/) yapacaklardır, Kayıt sistemimiz 8 Temmuz 2024  tarihi saat 09.00'da açılacaktır.

 

ÖNEMLİ NOTLAR

1.       Kota yöneticiliği, e-campus üzerinden devam edecektir. https://www.isikun.edu.tr/web/132-2074-1-1/isik_universitesi/hakkinda/yonetim__idari_birimler__ogrenci_isleri_daire_baskanligi/danisman_ve_kota_yoneticileri  kontrol edebilirsiniz.

2.       Ders seçim kılavuzuhttp://ecampus.isikun.edu.tr/files/media/ders_secim_kilavuzu.pdf 

3.       Kayıt esnasında mali engeli bulunan öğrencilerimizin ücret ve ödemeler için  Mali İşler Daire Başkanlığı finans@isikun.edu.trfinance@isikun.edu.tr ile iletişime geçmesi önemle rica olunur.  

4.       Akademik bilgilendirme için akademik danışmanınız ile iletişime geçmeniz gerekir. Akademik danışmanınız kişisel sayfanızda yer almaktadır. 

 

Online kayıt sistemi 9 Temmuz 2024 Salı günü saat 17.00'da öğrencilerimize kapatılacaktır.  

 

 

 

 

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

Temmuz 2024







ANNOUNCEMENT ON 2023-2024 ACADEMIC YEAR SUMMER SEMESTER COURSE ADD-DROP AND LATE REGISTRATION PROCEDURES

 

Dear students,

 

Add-drop and late course registration procedures for the 2023-2024 Academic Year Summer Semester for associate and undergraduate students will be completed on e-campus (http://e-campus.isikun.edu.tr/) between July 8 and 9, 2024. Our registration system will be available at 9:00 on July 8, 2024.

 

IMPORTANT NOTICE

1.       Quota management will continue via e-campus. Please check:

https://www.isikun.edu.tr/web/132-2074-1-1/isik_universitesi/hakkinda/yonetim__idari_birimler__ogrenci_isleri_daire_baskanligi/danisman_ve_kota_yoneticileri  

2.       For the course selection manual:

http://ecampus.isikun.edu.tr/files/media/ders_secim_kilavuzu.pdf 

3.       Students with financial constraints during registration are kindly requested to contact the Department of Financial Affairs at finans@isikun.edu.tr or finance@isikun.edu.tr for fees and payments.

4.       For academic guidance, you are required to contact your academic advisor. Your academic advisor is listed on your personal page.

 

The online registration system for the students will be deactivated on Tuesday, July 9, 2024, at 17:00.

 

 

 

Department of Student Affairs

                                                                                                                 July 2024



İlgili Dosyalar