2024 YKS EK KAYIT DUYURU METNİ!
Değerli
Öğrencilerimiz,
2024 YKS Ek Kayıtları
Üniversitemizde ''E-Devlet''; ''Çevrim-içi'' ve ''Fiziki''
olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.
E-Devlet üzerinden
elektronik kayıt işlemi 25-27 Eylül 2024 tarihleri arasında
gerçekleşecek olup, elektronik kayıt Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm
öğrencileri kapsamaktadır.
E-Devlet kaydı zorunlu
olmayıp, isteğe bağlıdır.
Dileyen öğrencilerimiz 25-30 Eylül 2024 tarihleri arasında kampüslerimize gelerek fiziki olarak
kayıtlanabilirler.
E-Devlet
üzerinden kayıtlanacak Mali yükümlülüğü olmayan ''tam
burslu'' öğrencilerimiz,
·
E-Devlet sistemine
E-Devlet şifreleri ile direk girip Işık Üniversitesi kayıt alanını seçerek ve
kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler. E-Devlet üzerinden kayıt
yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra
"Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları
gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir.
Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile
birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.
· E- Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu
öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra
tamamlanmaktadır.
· Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin
YKS kayıt belgelerini 2024kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.
Mail ile
ulaştırmanız gereken evraklar;
· Lise Diploması aslı (Fotokopisi, aslı görüldükten
sonra teslim alınacak, aslı şahsınıza iade edilecektir.)
· 1 fotoğraf (Renkli fotokopi veya polaroid çekim
kabul edilememektedir.)
· TC Kimlik kartı/Nüfus Cüzdanının arkalı önlü
fotokopisi
· Askerlik Durum Belgesi (29 yaşını geçen
öğrencilerimiz için)
·
E-Devlet
barkodlu kayıt belgesi
·
ÖSYM YKS Ek Yerleştirme Sonuçları (Yerleştiği Program bilgileri)
·
ÖSYM
(YKS) Sonuçları Belgesi
Mali Yükümlülüğü
olan (%50-%25 –Ücretli) Öğrencilerin Kayıtları;
E-Devlet üzerinden
kayıt olmadan önce, (tam burslu öğrenciler hariç) , diğer öğrencilerin mali
yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.
Eğitim ücretinizi
çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
EFT yada Havale
yapmak için ;
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ
VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ
CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci
Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır
|
Uzaktan
Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
Ödeme işlemi
gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün E-Devlet üzerinden kayıt
gerçekleştirebilirler.
Uzaktan
gerçekleştirilen kayıtlarda,
Tüm kesin kaydın
tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin YKS kayıt belgelerini 2024kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri
zorunludur.
Eğitim Dili İngilizce
olan programlarımızda ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu için
sınavlarımız aşağıdaki tarihlerde gerçekleşecektir. Detaylar resmi web
sayfamızda yer alacaktır. https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl/duyurular
E-Devlet üzerinden
kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt
Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin
tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından
saklanmalıdır.
LİSE MEZUNİYETİNE
İLİŞKİN BİLGİNİN E-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE E-DEVLET
ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;
25-30 Eylül 2024 tarihlerinde
eğitim görecekleri kampüslere gelerek şahsen kayıt
işlemini gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemi
aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.
Eğitim ücretinizi
çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ
VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ
CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci
Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır
|
· Uzaktan
Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
· Şile
ya da Maslak yerleşkelerinde bulunan Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. stantlarından
ödeme gerçekleştirilebilir.
Kayıtta problem
yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.
Kesin Kayıt
İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;
·
Lise
Diploması aslı (Fotokopisi, aslı görüldükten sonra teslim alınacak, aslı
şahsınıza iade edilecektir.)
·
1 fotoğraf
(Renkli fotokopi veya polaroid çekim kabul edilememektedir.)
·
TC Kimlik
kartı/Nüfus Cüzdanının arkalı önlü fotokopisi
·
Askerlik
Durum Belgesi (29 yaşını geçen öğrencilerimiz için)
·
E-Devlet
barkodlu kayıt belgesi
·
ÖSYM YKS Ek Yerleştirme Sonuçları (Yerleştiği Program bilgileri)
·
ÖSYM
(YKS) Sonuçları Belgesi
Yurt başvuruları
Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.
ÖZETLE,
KAYIT ADIMLARI;
· Kayıt
şekline karar ver; Çevrim-içi mi? -E devlet üzerinden mi? –Fiziki mi?
· Kayıt
evraklarını tara ya da resmini çekip, 2024kayit@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların
gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.
· Tam
burslu öğrenci değil isen, Mali yükümlülüğünü yerine getir,
· Kayıt
işlemini tamamla.