2024 YKS EK KAYIT DUYURU METNİ!
Değerli Öğrencilerimiz,
2024 YKS Ek Kayıtları Üniversitemizde ''E-Devlet''; ''Çevrim-içi'' ve ''Fiziki'' olarak tercihinize göre gerçekleşecektir.
E-Devlet üzerinden elektronik kayıt işlemi 25-27 Eylül 2024 tarihleri arasında gerçekleşecek olup, elektronik kayıt Üniversitemize yeni kayıtlanacak tüm öğrencileri kapsamaktadır.
E-Devlet kaydı zorunlu olmayıp, isteğe bağlıdır.
Dileyen öğrencilerimiz 25-30 Eylül 2024 tarihleri arasında kampüslerimize gelerek fiziki olarak kayıtlanabilirler.
E-Devlet üzerinden kayıtlanacak Mali yükümlülüğü olmayan ''tam burslu'' öğrencilerimiz,
· E-Devlet sistemine E-Devlet şifreleri ile direk girip Işık Üniversitesi kayıt alanını seçerek ve kayıt adımlarını takip ederek kayıtlanabilirler. E-Devlet üzerinden kayıt yaptıran tam burslu öğrencilerimizin kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almaları gerekmektedir. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalı ve kayıt evrakları ile birlikte ilgili mail grubuna gönderilmelidir.
· E- Devlet üzerinden kayıt olan tam burslu öğrencilerin kesin kayıtları Öğrenci Bilgi Sistemlerimizde 1 gün sonra tamamlanmaktadır.
· Kesin kaydı tamamlanan öğrencilerimizin YKS kayıt belgelerini 2024kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.
Mail ile ulaştırmanız gereken evraklar;
· Lise Diploması aslı (Fotokopisi, aslı görüldükten sonra teslim alınacak, aslı şahsınıza iade edilecektir.)
· 1 fotoğraf (Renkli fotokopi veya polaroid çekim kabul edilememektedir.)
· TC Kimlik kartı/Nüfus Cüzdanının arkalı önlü fotokopisi
· Askerlik Durum Belgesi (29 yaşını geçen öğrencilerimiz için)
· E-Devlet barkodlu kayıt belgesi
· ÖSYM YKS Ek Yerleştirme Sonuçları (Yerleştiği Program bilgileri)
· ÖSYM (YKS) Sonuçları Belgesi
Mali Yükümlülüğü olan (%50-%25 –Ücretli) Öğrencilerin Kayıtları;
E-Devlet üzerinden kayıt olmadan önce, (tam burslu öğrenciler hariç) , diğer öğrencilerin mali yükümlülüklerini yerine getirmesi gerekmektedir.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
EFT yada Havale yapmak için ;
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır
|
Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
Ödeme işlemi gerçekleşen öğrenciler, bir sonraki gün E-Devlet üzerinden kayıt gerçekleştirebilirler.
Uzaktan gerçekleştirilen kayıtlarda,
Tüm kesin kaydın tamamlanabilmesi için öğrencilerimizin YKS kayıt belgelerini 2024kayit@isikun.edu.tr mail grubuna tarayarak göndermeleri zorunludur.
Eğitim Dili İngilizce olan programlarımızda ve isteğe bağlı İngilizce Hazırlık Okulu için sınavlarımız aşağıdaki tarihlerde gerçekleşecektir. Detaylar resmi web sayfamızda yer alacaktır. https://www.isikun.edu.tr/akademik/sfl/duyurular
E-Devlet üzerinden kayıt yaptıranlar kayıt işleminin tamamlanmasından sonra "Elektronik Kayıt Belgesi"nin çıktısını mutlaka almalıdırlar. Bu belge kayıt işleminin tamamlandığını belgelemektedir. Belge kayıt yaptıran öğrenci tarafından saklanmalıdır.
LİSE MEZUNİYETİNE İLİŞKİN BİLGİNİN E-DEVLET SİSTEMİNE AKTARILMAMIŞ OLMASI NEDENİ İLE E-DEVLET ÜZERİNDEN KAYIT YAPAMAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZ;
25-30 Eylül 2024 tarihlerinde eğitim görecekleri kampüslere gelerek şahsen kayıt işlemini gerçekleştireceklerdir. Kayda gelmeden önce ödeme işlemi aşağıdaki seçenekler ile yapabilirsiniz.
Eğitim ücretinizi çevrim-içi ödeme ya da EFT/Havale ile ödeyebilirsiniz.
Alıcı Adı
|
FEYZİYE MEKTEPLERİ VAKFI IŞIK ÜNİVERSİTESİ
|
Şube
|
YAPI VE KREDİ BANKASI A.Ş. - İNÖNÜ CADDESİ TİCARİ ŞUBESİ
|
IBAN
|
TR80 0006 7010 0000 0090 1197 09
|
*Açıklamaya Öğrenci Adı-Soyadı ve TC Numarası mutlaka yazılmalıdır
|
· Uzaktan Ödeme sistemlerimiz için;
https://odeme.isikun.edu.tr/ linke tıklayınız.
· Şile ya da Maslak yerleşkelerinde bulunan Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. stantlarından ödeme gerçekleştirilebilir.
Kayıtta problem yaşamamak adına ödemenizi tamamlayarak Kampüslerimize kayda gelmenizi öneririz.
Kesin Kayıt İşlemlerinde getirmeniz gereken evraklar;
· Lise Diploması aslı (Fotokopisi, aslı görüldükten sonra teslim alınacak, aslı şahsınıza iade edilecektir.)
· 1 fotoğraf (Renkli fotokopi veya polaroid çekim kabul edilememektedir.)
· TC Kimlik kartı/Nüfus Cüzdanının arkalı önlü fotokopisi
· Askerlik Durum Belgesi (29 yaşını geçen öğrencilerimiz için)
· E-Devlet barkodlu kayıt belgesi
· ÖSYM YKS Ek Yerleştirme Sonuçları (Yerleştiği Program bilgileri)
· ÖSYM (YKS) Sonuçları Belgesi
Yurt başvuruları Üniversitemiz resmi web sayfası üzerinden yapılmaktadır.
ÖZETLE,
KAYIT ADIMLARI;
· Kayıt şekline karar ver; Çevrim-içi mi? -E devlet üzerinden mi? –Fiziki mi?
· Kayıt evraklarını tara ya da resmini çekip, 2024kayit@isikun.edu.tr adresine TC ve isim soy isim belirterek gönder. Evrakların gönderilmemesi durumunda kayıt tamamlanamaz.
· Tam burslu öğrenci değil isen, Mali yükümlülüğünü yerine getir,
· Kayıt işlemini tamamla.